ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑ
ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑ
Ας ξεκινήσουμε με την απάντηση "ποιοι είναι αυτοί;"
Τα τρέχοντα 100 πλήρη μέλη του WEF (« Στρατηγικοί Συνεργάτες ») προέρχονται βασικά από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο, μαζί με τους ιδιοκτήτες και τους διευθυντές τους, οι οποίοι συχνά αναφέρονται ως « Άνθρωπος του Νταβός ».
Ο κατάλογος των εταιρειών, των ιδιοκτητών και των διαχειριστών που ελέγχουν το WEF δεν αποκαλύπτεται και η συμμετοχή μπορεί να συναχθεί μόνο έμμεσα. Ωστόσο, τα μέλη του WEF δεν ενεργούν μόνα τους, αλλά έχουν αναπτύξει διάφορες ομάδες εκπαιδευόμενων παγκοσμίως κατανεμημένων που γενικά ενεργούν σύμφωνα με τις λεπτομερείς πολιτικές και θέσεις που αναπτύχθηκαν και διανέμονται από την ηγεσία του WEF. Γενικά, αυτά τα εκπαιδευτικά προγράμματα λειτουργούν για πάνω από τρεις δεκαετίες, με αποτέλεσμα την τοποθέτηση, διανομή και ταχεία προώθηση πολλών χιλιάδων λειτουργών που έχουν εκπαιδευτεί από το WEF σε όλο τον κόσμο. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ο πρόεδρος του WEF Klaus Schwab έχει ισχυριστεί περήφανα ότι αυτοί οι πράκτορες έχουν ενσωματωθεί στρατηγικά σε βασικές θέσεις σε διάφορες κυβερνήσεις, καθώς και σε θέσεις με επιρροή σε σημαντικούς κλάδους όπως τα μέσα ενημέρωσης, τα οικονομικά και η τεχνολογία.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο « ΑΝΘΡΩΠΟΣ του ΝΤΑΒΟΣ »;
Ο « Άνθρωπος του Νταβός » είναι ένας όρος που επινοήθηκε από τον πρώην Διευθυντή του Κέντρου Διεθνών Υποθέσεων του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, καθηγητή Δρ. Σάμιουελ Χάντινγκτον (1927-2008) για να ορίσει τι ήταν τότε μια αναδυόμενη ομάδα οικονομικης ελίτ που είναι μέλη μιας κοινωνικής κάστας που έχει « ελάχιστη ανάγκη για εθνική πίστη, δείτε τα εθνικά σύνορα ως εμπόδια που ευτυχώς εξαφανίζονται και δείτε τις εθνικές κυβερνήσεις ως υπολείμματα από το παρελθόν των οποίων η μόνη χρήσιμη λειτουργία είναι να διευκολύνουν τις παγκόσμιες επιχειρήσεις της ελίτ».
Ο "Νταβός Μαν" θα μπορούσε να είναι ο ορισμός της μεγαλομανίας επεί δή πιστεύει πως έχει αποκτήσει ότι νοείται ως επαρκείς οικονομικούς και πολιτικούς πόρους για να προσπαθήσει να επιβάλει την εμμονή και τα μεγάλα σχέδια του στον κόσμο και να αναγκάσει εσάς, την οικογένειά σας και τον κόσμο να συμμορφωθείτε με το όραμα και τα συστήματα πεποιθήσεών του.
Τα μέλη του WEF χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες:
Περιφερειακοί εταίροι,
Ομάδες συνεργατών του κλάδου ,
και οι πιο αξιότιμοι, οι Στρατηγικοί Εταίροι .
Οι συνδρομές μελών που καταβάλλονται από εταιρείες και βιομηχανικούς ομίλους χρηματοδοτούν το φόρουμ και τις δραστηριότητές του και παρέχουν στην εταιρεία-μέλος επιπλέον πρόσβαση για συναντήσεις εκπροσώπων, διεξαγωγή ιδιωτικών συναντήσεων και καθορισμό της ατζέντας. Μια πλήρης λίστα με τους τρέχοντες Στρατηγικούς Συνεργάτες μπορείτε να βρείτε εδώ. Για παράδειγμα, η πρώην εταιρεία Bain and Capital του γερουσιαστή Mitt Romney υπήρξε περήφανος στρατηγικός εταίρος του WEF για περισσότερα από 18 χρόνια. Ο κ. Romney αποχώρησε από την Bain ως Διευθύνων Σύμβουλος το 2002, επομένως δεν υπηρετούσε πλέον με αυτή την ιδιότητα όταν ο Bain εντάχθηκε στο WEF ως στρατηγικός εταίρος.
«Γιατί μας νοιάζει;» Το WEF είναι ο οργανισμός που έχει εγκαταστήσει τον παγκοσμίως εναρμονισμένο σχεδιασμό, ανάπτυξη και εφαρμογή των lockdowns, εντολών, αυταρχικών εκστρατειών εμβολίων, καταστολής επιλογών έγκαιρης θεραπείας, παγκόσμια στόχευση διαφωνούντων γιατρών, λογοκρισία, προπαγάνδα, ενημέρωση και προγράμματα ελέγχου σκέψης για τα οποία έχουμε όλοι μας εμπειρία από τα τέλη του 2019. Αυτή είναι η οργανωτική δομή που χρησιμοποιείται από εκείνους που προσπάθησαν να ελέγξουν και να διαχειριστούν τον κόσμο για να προωθήσουν τα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα των μελών τους μέσω της συνεχιζόμενης «Μεγάλης επαναφοράς» (όπως ονομάστηκε και περιγράφεται από τον πρόεδρό τους Klaus Schwab) εκμεταλλευόμενοι και επιδεινώνοντας την κοινωνική και οικονομική αναστάτωση που έχουν δημιουργήσει τεχνητά και σκόπιμα από τότε που άρχισε να εξαπλώνεται ο SARS-CoV-19 σε όλο τον κόσμο.
Οι σκέψεις και τα σχέδια αυτής της εμπορικής οργάνωσης διαβάζονται και ακούγονται σαν την απίθανη απαίσια πλοκή ενός φανταστικού διεθνούς κατασκοπευτικού μυθιστορήματος που επινοήθηκε από μια δεύτερης κατηγορίας εκδοχή του Ian Fleming, του John Le Carre ή του Robert Ludlum.
Δυστυχώς, υποστηρίζονται από τους οικονομικούς πόρους πολλών από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο. Για παράδειγμα από την θολωμένη σκέψη της ψευδοεπιστήμης που δημοσιεύουν περήφανα αυτοί οι αυτόκλητοι δάσκαλοι του σύμπαντος, σας συνιστώ να διαβάσετε το COVID-19: The Great Reset , The Great Narrative for a better future (και τα δύο από τον Klaus Schwab and Thierry Malleret), και How to Prevent the Next Pandemic (από τον Bill Gates). Μια λεπτομερής διαδραστική περίληψη των θέσεων πολιτικής τους και των αλληλεπιδράσεων αυτών των πολιτικών (“χάρτης μετασχηματισμού ”) μπορείτε να βρείτε εδώ και για το COVID-19, εδώ .
«Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό;» Μετά από όλα όσα έχετε δει και βιώσει από τον Σεπτέμβριο του 2019, κοιτάξτε στον καθρέφτη και κάντε τις εξής δύο ερωτήσεις:
« Είναι αυτοί οι άνθρωποι στους οποίους μπορώ να εμπιστευτώ το μέλλον μου και το μέλλον των παιδιών μου; ”
«Εκπροσωπούν τα συμφέροντά μου, τις αξίες μου τα πιστεύω μου ;»
Εάν αποφασίσετε ότι δεν μπορείτε να τους εμπιστευτείτε ή ότι δεν μοιράζονται τα ενδιαφέροντα και τις αξίες σας, τότε είναι καιρός να ενεργήσετε για να τους αποτρέψετε από το να πάρουν στα χέρια τους,τον έλεγχο όλων των πτυχών της ζωής σας. Διαφορετικά, το WEF επιδιώκει να αφαιρέσει ό,τι έχετε και να ελέγξει πλήρως όλες τις πτυχές της ζωής σας. Μία από τις βασικές προβλέψεις των « Παγκόσμιων Μελλοντικών Συμβουλίων » τους είναι ότι μέχρι το 2030, εσείς (ή τα παιδιά σας) δεν θα έχετε τίποτα και θα είστε ευτυχισμένοι . Εδώ είναι ένας σύνδεσμος με άλλες πτυχές του οράματός τους για το αύριο.
Όποια και αν είναι η απάντησή σας, αξίζει να γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι που επιθυμούν να ελέγξουν τον κόσμο, την καθημερινότητά σας, σε ποιες πληροφορίες μπορείτε να έχετε πρόσβαση, τι επιτρέπεται να σκέφτεστε και τι επιτρέπεται να κατέχετε. Αξίζει να ξέρετε ποιους αντιπροσωπεύουν και ποια είναι τα ονόματά τους. Ο σκοπός αυτού του δοκιμίου και του υπολογιστικού φύλλου που το συνοδεύει είναι να σας παράσχουν πληροφορίες και διαφάνεια σχετικά με το ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, από πού προέρχονται, ποια είναι η ηθική και οι πολιτικές τους θέσεις, πού εργάζονται, σε ποιους τομείς εργάζονται και πότε εκπαιδεύτηκαν να κάνουν τις προσφορές του WEF (συχνά υπάρχουν στενοί δεσμοί μεταξύ μελών της ίδιας τάξης).
Αυτοί οι άνθρωποι έχουν εκπαιδευτεί να πιστεύουν και να υποστηρίζουν μια παγκοσμιοποιημένη μορφή μη εκλεγμένης κυβέρνησης, στην οποία οι διεθνείς επιχειρήσεις βρίσκονται στο επίκεντρο της διαδικασίας διαχείρισης και λήψης αποφάσεων. Έχουν εκπαιδευτεί να προωθούν τα συμφέροντα μιας παγκόσμιας διεθνιστικής κυβέρνησης που αντιπροσωπεύει μια σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα στην οποία τα επιχειρηματικά συμφέροντα των μελών του WEF υπερισχύουν του συντάγματος των Χωρών.
Κατά τη γνώμη μου, στην περίπτωση εκείνων των εκπαιδευομένων και των μελών του WEF που είναι στην πολιτική, και ιδιαίτερα εκείνων που έχουν χρησιμοποιηθεί για να « διεισδύσουν στις κυβερνήσεις όλων των χωρών παγκοσμίως », αυτά τα άτομα θα πρέπει να αναγκαστούν να εγγραφούν ως ξένοι πράκτορες στις χώρες υποδοχής τους.
Οι απόφοιτοι και τα μέλη του WEF είναι Ξένοι Πράκτορες. Ο πλήρης τίτλος του Νόμου για την Κύρια Καταχώριση των Η.Π.Α. του 1938 (FARA) είναι «Ένας νόμος που απαιτεί την εγγραφή ορισμένων προσώπων που απασχολούνται από πρακτορεία για τη διάδοση προπαγάνδας στις Ηνωμένες Πολιτείες και για άλλους σκοπούς». Αναφέροντας τη Wikipedia,
«Ο νόμος περί εγγραφής ξένων πρακτόρων ( FARA ) ( 2 USC § 611 κ.ε. ) είναι ένας νόμος των Ηνωμένων Πολιτειών που απαιτεί από τα άτομα που ασχολούνται με εγχώρια πολιτική ή εργασία συνηγορίας για λογαριασμό ξένων συμφερόντων να εγγραφούν στο Υπουργείο Δικαιοσύνης και να αποκαλύψουν τη σχέση, τις δραστηριότητές τους , και σχετική οικονομική αποζημίωση. Σκοπός του είναι να επιτρέψει στην κυβέρνηση και στο ευρύ κοινό να ενημερώνονται για την ταυτότητα των ατόμων που εκπροσωπούν τα συμφέροντα ξένων κυβερνήσεων ή οντοτήτων. Ο νόμος διαχειρίζεται και επιβάλλεται (ή όχι…) από τη Μονάδα FARA του Τμήματος Αντικατασκοπείας και Ελέγχου Εξαγωγών (CES) στη Διεύθυνση Εθνικής Ασφάλειας (NSD).»
Το Ινστιτούτο Malone ( κυρίως η Dr. Jill Glasspool-Malone και η Anita Hasbury-Snogles ) , σε συνεργασία με το ίδρυμα Pharos και την Pharos Media Productions στη Σουηδία, έχει επενδύσει μήνες χρόνου και εκατοντάδες ώρες εργασίας για την εξόρυξη υπαρχουσών και ιστορικών δημοσίως διαθέσιμων πηγών δεδομένων να αναπτύξει μια λεπτομερή περίληψη των αποφοίτων από δύο εκπαιδευτικά προγράμματα του WEF. το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ Global Leaders of Tomorrow (ένα πρόγραμμα διάρκειας ενός έτους που διήρκεσε από το 1993 έως το 2003) και το Young Global Leaders (ένα πενταετές πρόγραμμα ξεκίνησε το 2004/2005 και συνεχίζει να λειτουργεί).
Αυτοί οι άνθρωποι έχουν αναπτυχθεί σκόπιμα και διεθνώς ως ξένοι πράκτορες που εκπροσωπούν τα συμφέροντα των μελών του WEF για να «διεισδύσουν στις κυβερνήσεις όλων των χωρών», καθώς και σε ένα ευρύ φάσμα βασικών επιχειρηματικών τομέων, συμπεριλαμβανομένων των τραπεζών/χρηματοοικονομικών, άλλων επιχειρηματικών τομέων (συμπεριλαμβανομένης της υγείας και της βιοτεχνολογίας ), ακαδημαϊκή κοινότητα και υγεία, μέσα ενημέρωσης, τεχνολογία, logistics, τέχνες και πολιτισμός, αθλητισμός, πολιτική και κυβέρνηση, δεξαμενές σκέψης, τηλεπικοινωνίες, ακίνητα, οικονομικές επενδύσεις/εταιρίες συμμετοχών, μια ποικιλία μη κυβερνητικών οργανισμών, ενέργεια, αεροδιαστημική και στρατιωτική, τροφίμων και γεωργίας. ..
Ὁλόκληρο τό θέμα ἐδῶ : maloneinstitute.org
Ἐδῶ μία σελίδα τοῦ WEF μελῶν ἀπ᾿ὅλο τόν κόσμο, ἡ ὁποία περιέχει μία περίληψη τῶν ἀποφοίτων τῶν Young Global Leaders . Καί καμαρωτός γιά τά ...δημιουργήματά του,στό μέσον,ὁ «ἄρχων τοῦ Σύμπαντος» !
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
- εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.
Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2312 315162 , MAIL: esuelkordeliou@gmail.com
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – YOUTUBE
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου