Μετατροπή από βενζίνη σε υδρογόνο; Κι όμως, ομάδα Γάλλων ερευνητών βρίσκεται σε προχωρημένες δοκιμές με τα πρώτα αποτελέσματα να είναι άκρως ενθαρρυντικά.

Μηδενικοί ρύποι από μοτέρ εσωτερικής καύσης!

Η μείωση τους κόστους μετακίνησης είναι ο βασικός παράγοντας που έχει οδηγήσει πολλούς ιδιοκτήτες οχημάτων να προχωρήσουν στη μετατροπή του αυτοκινήτου τους για να καταναλώνει υγραέριο, αντί για παράδειγμα της πιο ακριβής βενζίνης. Θα μπορούσε μία αντίστοιχη κίνηση να λειτουργήσει ως αρωγός στη μετάβαση του υπάρχοντος στόλου οχημάτων σε αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων, χωρίς να πρέπει να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά; Σύμφωνα με μία ομάδα ερευνητών από τη Γαλλία αυτό είναι εφικτό και μάλιστα τα πρώτα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά. Απόλυτος πρωταγωνιστής είναι το υδρογόνο.

Τοποθετείται το κατάλληλο κιτ και νέα δεξαμενή

Μιλώντας πιο συγκεκριμένα, ερευνητές από το εργαστήριο του Ινστιτούτου Français du Pétrole et des Energies Nouvelles (IFPEN) στην πόλη Λυών της Γαλλίας εργάζονται πάνω σε μια λύση για τη μετατροπή ενός θερμικού κινητήρα σε κινητήρα υδρογόνου. Όπως υποστηρίζουν, για την μετατροπή ενός αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα σε υδρογόνο θα αρκούσε θεωρητικά να εγκατασταθεί στο ήδη υπάρχον μοτέρ ένα νέο κιτ υδρογόνου, μία καινούργια δεξαμενή καυσίμου αλλά και να επανεξετασθεί το σύστημα ψεκασμού καυσίμου.

Ιδιαιτέρως πειστικά τα πρώτα αποτελέσματα

Πιο λεπτομερείς τεχνικές πληροφορίες δεν δίνονται στη δημοσιότητα, καθώς οι έρευνες είναι ακόμα σε εξέλιξη και οι άνθρωποι του ινστιτούτου κρατούν κρυφά τα χαρτιά τους. Ωστόσο υποστηρίζουν πως τα πρώτα αποτελέσματα που καταγράφηκαν είναι ιδιαιτέρως πειστικά. Μάλιστα αναφέρουν ότι στις δοκιμές που πραγματοποίησαν, κινούμενοι στα 120 χλμ./ώρα με περίπου 3.000 σ.α.λ. ο θερμικός κινητήρας που έχει μετατραπεί δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα (CO2) και σχεδόν καθόλου σωματίδια.

Πολλά υποσχόμενο το υδρογόνο

Ο λόγος που το IFPEN στράφηκε σε αυτή τη λύση για το μέλλον, είναι επειδή το υδρογόνο είναι πολλά υποσχόμενο. Σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά οχήματα, το μέγεθος και το βάρος των κινητήρων που απαιτούνται είναι μικρότερα. Η αυτονομία αυξάνεται και ο ανεφοδιασμός γίνεται τόσο γρήγορα όσο γνωρίζουμε από τα αυτοκίνητα βενζίνης-diesel. Μάλιστα, πέραν της μετατροπής ενός θερμικού κινητήρα για να καταναλώνει υδρογόνο, οι ερευνητές του IFPEN ξεκίνησαν πρόσφατα έρευνες για τη δημιουργία νέου κινητήρα που θα «καίει» υδρογόνο. Αν το τελευταίο δε σας θυμίζει κάτι, να πούμε πως ήδη η Toyota έχει ανακοινώσει πως έχει αναπτύξει ήδη κινητήρα που «καίει» υδρογόνο, ο οποίος βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο εξοπλίζοντας τόσο μία αγωνιστική Corolla, όσο και ένα Yaris.

Μηδενικοί ρύποι από μοτέρ εσωτερικής καύσης!
-Θα μετατρέπουν τους υπάρχοντες κινητήρες εσωτερικής καύσης για να «καίνε» υδρογόνο.
-Τοποθετείται το κατάλληλο κιτ και νέα δεξαμενή, όπως περίπου ισχύει και με το υγραέριο.
-Ιδιαιτέρως πειστικά τα πρώτα αποτελέσματα.
-Πολλά υποσχόμενο το υδρογόνο.

ΠΗΓΗ

7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.

7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.

7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.

7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.

7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.

7.6.  Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.

7.7.  Για  να  υλοποιηθεί  ένας  τέτοιος  σχεδιασμός  χρειάζεται  χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.

7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.

7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.