Ο Ιωάννης Κτιστάκης, μέλος του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, στρέφεται κατά της απόφασης του Αρείου Πάγου!

Είναι Έλληνας δικαστής. Η Ελλάδα τον έστειλε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Τον τίμησε. Το Μέγαρο Μαξίμου τον υποστήριξε πάση δυνάμει παρ’ ότι τα προσόντα του είχαν χαρακτηρισθεί «οριακά» από την αρμόδια επιτροπή εμπειρογνωμόνων του Συμβουλίου της Ευρώπης. Περίμενε λοιπόν κανείς από εκείνον αυτό να υποστηρίζει το δίκαιον της Συνθήκης της Λωζάννης.

Αυτός όμως φέρεται να υποστηρίζει τις θέσεις της Τουρκίας. Ο λόγος για τον Ιωάννη Κτιστάκη, ο οποίος σε διαδικτυακό «πάνελ» ακούσθηκε να υποστηρίζει ότι η Ελλάδα πρέπει να αναγνωρίσει τις αποφάσεις που ζητούν την αναγνώριση σαν τουρκικών, των συλλόγων των μουσουλμάνων της Θράκης! Στράφηκε έτσι κατά αποφάσεων του Αρείου Πάγου που έχουν τελεσίδικα κλείσει αυτό το ζήτημα της τουρκικής διεκδίκησης. Υιοθέτησε την επιχειρηματολογία των τουρκικών σωματείων, την οποία με μεγάλη προσοχή είχε απεργασθεί η Άγκυρα.

εν είναι τυχαίο, ότι θριαμβευτικά εμφανίσθηκε στα μέσα ενημέρωσης ο πρόεδρος της λεγομένης Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τούρκων Δυτικής Θράκης (ABTTF) Χαλίτ Χαμπίμπογλου να δηλώσει: «Όπως ανέφερε ξεκάθαρα και ο δικαστής από τη χώρα μας στο ΕΔΔΑ, Ιωάννης Κτιστάκης, η χώρα μας πρέπει να βάλει τέλος σε αυτήν την αδυναμία που υφίσταται εδώ και 13 χρόνια. Ο δικαστής του ΕΔΔΑ Ιωάννης Κτιστάκης αποκαλύπτει με βάση τους αριθμούς το πόσο αδύναμη είναι η κάρτα αναφοράς του ΕΔΔΑ της χώρας μας, λέγοντας ότι αυτή η κατάσταση δεν αρμόζει στη χώρα μας που είναι μέλος της ΕΕ. Είναι σημαντικό αυτό το γεγονός, το οποίο εκφράζουμε εδώ και χρόνια, αλλά το οποίο η χώρα μας αγνοεί επίμονα, να εκφράζεται ξεκάθαρα από έναν δικαστή από τη χώρα μας στο ΕΔΔΑ. Η χώρα μας πρέπει να βάλει τέλος σε αυτήν την αδυναμία που υφίσταται εδώ και 13 χρόνια, εφαρμόζοντας άμεσα τις αποφάσεις του ΕΔΔΑ όσον αφορά στην ομάδα υποθέσεων Μπεκήρ Ουστά και άλλοι, η οποία περιλαμβάνει τους Τουρκικούς συλλόγους της Δυτικής Θράκης».

Τούτο αφού ο Ιωάννης Κτιστάκης, μιλώντας σε διαδικτυακό πάνελ φέρεται να δήλωσε ότι μεταξύ των αποφάσεων του ΕΔΔΑ κατά της Ελλάδας, τις οποίες δεν έχει εφαρμόσει εδώ και πάνω από δεκαετίες, είναι αυτές που σχετίζονται με τους συλλόγους που ανήκουν στην «τουρκική κοινότητα» της Δυτικής Θράκης. Στο ζήτημα ανεφέρθηκε και η εφημερίδα «Gündem», η οποία αναφέρει πως ο Κτιστάκης δήλωσε ότι η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις δέκα πρώτες χώρες με τις περισσότερες υποθέσεις που κατατέθηκαν εναντίον της στο ΕΔΔΑ, σημειώνοντας ότι από πλευράς Ελλάδος, η μη εφαρμογή των αποφάσεων του ΕΔΔΑ εναντίον της από τα εθνικά δικαστήρια αποτελεί μεγάλη αδυναμία.

Το τραγικό είναι πως ο εν λόγω κ. Κτιστάκης αποτελούσε κεντρική επιλογή του Μεγάρου Μαξίμου, το οποίο προώθησε την τοποθέτησή του στο ΕΔΔΑ, έναντι της διακεκριμένης καθηγήτριας της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ Φωτεινής Παζαρτζή. Υπενθυμίζεται ότι όταν ετέθη θέμα αντικατάστασης του αποχωρήσαντος Αλεξάνδρου Σισιλιάνου ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει στην αρχή ο Μιχάλης Πικραμένος, σύμβουλος Επικρατείας με άριστες σχέσεις με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο Γιάννης Κτιστάκης, μέλος ΔΕΠ στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, και η καθηγήτρια της Νομικής Σχολής Αθηνών Φωτεινή Παζαρτζή. Τελικά προκρίθηκαν η κυρία Παζαρτζή και ο κύριος Κτιστάκης.

Η διαδικασία ενώπιον του Συμβουλίου της Ευρώπης προέβλεπε δύο φάσεις: την επιστημονική αξιολόγηση των δύο από επιτροπή και την ψηφοφορία «υπόδειξη» προς την Ολομέλεια του Συμβουλίου από ειδικό εκλεκτορικό σώμα 12 βουλευτών, στο οποίο αυτονόητα δεν συμμετείχαν Έλληνες. Το πόρισμα της επιτροπής ανέδειξε με διαφορά την υποψηφιότητα της κυρίας Παζαρτζή, ενώ χαρακτήρισε την υποψηφιότητα του κ. Κτιστάκι «οριακή» από πλευράς προσόντων.

Ωστόσο, όλα ανατράπηκαν. Η κ. Παζαρτζή δέχθηκε ένα βρώμικο πόλεμο. Βουλευτές δέχονταν ανώνυμα μηνύματα που την χαρακτήριζαν Παζαρτζή «ακροδεξιά» και ζητούσαν την καταψήφισή της. Πράγμα το οποίο συνέβη! Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα των ημερών εκείνων η ελληνική Κυβέρνηση θα την πολεμούσε, γιατί αυτό που μετρούσε για εκείνη ήταν πως είναι σύζυγος του καθηγητή Φλογαΐτη και φίλη από τα φοιτητικά χρόνια του Προκόπη Παυλόπουλου. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, ότι το Μέγαρο Μαξίμου αντέδρασε με «ανεξήγητη» ψυχρότητα στην επιλογή της κ. Παζαρτζή ως Προέδρου της Επιτροπής Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του ΟΗΕ, μια ιστορική  διάκριση για την Ελλάδα που στην Αθήνα όμως είχε προκαλέσει δυσφορία!

Πηγή

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

1.0 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

1.1. Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί το Υπουργείο Εξωτερικών και τις Διπλωματικές Υπηρεσίες ως κρισιμότατο κλάδο υπηρεσίας προς το Κράτος. Είναι αναγκαίο να γίνει ανασύνταξη, αναβάθμιση και ανασυγκρότηση όλων των υπηρεσιών του κλάδου.

1.2. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις Πρεσβείες οι οποίες είναι τμήματα μικρά της μητέρας Ελλάδος. Αυτοί που θα υπηρετούν σε όλες τις οργανικές και διοικητικές θέσεις είναι υποχρεωτικό να έχουν Ελληνικό DNA και να είναι ορκισμένοι για την υπέρ του Έθνους μας υπηρεσίες τους.

1.3. Είναι υποχρεωμένοι να ασκούν διαφήμιση του Έθνους για όσα έχει δώσει στον πλανήτη μας όπως την γνώση, την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, τις επιστήμες, την πολιτική, τα μαθηματικά, την τέχνη, τη γλώσσα, την φιλοσοφία κλπ.

1.4. Είναι καθήκον τους η συνεργασία με φορείς άλλων κρατών για την προβολή αυτών που έχει προσφέρει ο πολιτισμός μας διαχρονικά.

1.5. Είναι καθήκον τους να ανακαλύπτουν τομείς – συνθήκες συνεργασίας που θα αποβαίνουν προς όφελος των άλλων κρατών αλλά κυρίως του Ελληνικού.

1.6. Είναι καθήκον τους με τις συνεργασίες αυτές να προβάλλουν την Ελλήνων Πολιτεία σε ολόκληρο τον πλανήτη για την θέση που έχει ο άνθρωπος μέσα σε αυτήν.

1.7. Ένας άλλος τομέας που θα δραστηριοποιηθούν μέσω των εμπορικών ακολούθων είναι να προωθούν τα ελληνικά αγροτικά και βιομηχανικά προϊόντα στη χώρα που είναι διαπιστευμένοι.

1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διαθέσει όσα κεφάλαια χρειάζονται για να αποκτήσει ιδιόκτητα κτίρια που θα στεγάζονται οι τοπικές υπηρεσίες και πρεσβείες της χώρας μας.

1.9. Οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν καθήκον να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες για τα κληρονομικά δικαιώματα που έχει το Έθνος μας σε οτιδήποτε βρίσκεται στην επικράτεια τους και είναι κατασκευασμένο από τους προγόνους μας.

1.10. Όπως επίσης είναι καθήκον τους η εύρεση τέτοιων κληρονομιών που βρίσκονται στο εξωτερικό και η διεκδίκηση ως πνευματικό ή κληρονομικό δικαίωμα του Έθνους μας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

1.0  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

1.1. Αναβάθμιση της υπηρεσίας σε όλα τα επίπεδα και στελέχωση με προσωπικό με ελληνικό DNA και με όρκο για την υπηρεσία τους προς την Πολιτεία.

1.2. Η αναβαθμισμένη υπηρεσία θα κάνει έλεγχο όλων των αρχαιολογικών περιοχών που έχουν βρεθεί και έχουν καλυφθεί σκοπίμως με δόλο ώστε να μη φανερώνεται και αναδεικνύεται το Ελληνικό Μεγαλείο.

1.3.Θα συσταθεί επιτροπή η οποία θα αναδείξει όλους τους αρχαιολογικούς χώρους σε έναν αρχαιολογικό χάρτη ( υπολογίζεται ότι είναι πάνω από 30.000 ) και θα αναλάβει να τους καθαρίσει, να τους αναδείξει και να τους αναβιώσει. Αυτό σημαίνει, για οτιδήποτε έχει κτιστεί πάνω σε αρχαιολογικό τόπο, ναό ή βωμό αυτομάτως κατεδαφίζεται ώστε να αποκαλυφθεί η αρχαία κληρονομιά μας.

1.4. Σε ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο ηπειρωτικό ή νησιωτικό, υπάρχουν ολόκληρες πόλεις θαμμένες πάνω στις οποίες βρίσκονται καινούρια κτίσματα όλων των ειδών.

1.5. Στον εκτός Ελλαδικού χώρο θα απαιτηθούν, για οτιδήποτε είναι Ελληνικό, τα πνευματικά και κληρονομικά δικαιώματα του Έθνους μας.

1.6. Καθήκον του Υπουργείου Πολιτισμού είναι να εντάσσει και να ενσωματώνει στο Έθνος μας κάθε άνθρωπο και κάθε έργο ανθρώπου που ανήκει στο Γένος μας.

1.7. Θα διατεθούν όσα κεφάλαια χρειαστούν για την αποκατάσταση και αναβίωση της γλώσσας μας, των εθίμων μας, των επιστημών μας και των τεχνολογιών μας.

1.8. Θα αποκατασταθεί η ιστορία μας.

1.9. Θα κατασκευαστούν Μουσεία, όσα χρειαστούν για να φιλοξενούν, τα τεχνουργήματα των προγόνων μας.

1.10. Θα γίνει μέσω του Ο.Η.Ε. η αναγνώριση των πνευματικών δικαιωμάτων σε ότι ανήκει στο Έθνος μας.

1.11. Η πολιτεία θα οικοδομήσει και θα οργανώσει τα μνημεία αγάλματα καθώς και τις περιοχές ιστορικής αξίας των πιο σημαντικών και κρίσιμων γεγονότων όλης της Ελληνικής ιστορίας που είναι σημαντικά για το Έθνος της Ελλάδος αλλά και για τον Ελληνισμό στο Παγκόσμιο στερέωμα θα διοργανώσει, σχεδιάσει και αποκαλύψει και θα εδραιώσει την οργάνωση που θα καθιερώσει την διδαχή της νεοελληνικής γλώσσας καθώς και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, που θα διακλαδωθεί σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και του Κόσμου γενικότερα και την περαιτέρω καθιέρωση αυτών των οργανώσεων με Μαθητευομένους Έλληνες και Φιλέλληνες, να επαναφέρει, να αναδιοργανώσει και να υπερασπιστεί την Ορθοδοξία της Ελληνικής γλώσσας στο παγκόσμιο στερέωμα, την Ορθοδοξία της Ελληνικής ιστορίας παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων αυτών των επιτροπών Ελλήνων & Φιλελλήνων που θα εγκατασταθούν σε κάθε πρωτεύουσα του εξωτερικού και που θα διδάσκουν, ενημερώσουν και να «εκπολιτίσουν» όλα τα μη Ελληνικά νομοθετικά σώματα όπου θα διατηρούν, ενισχύουν και θα υπερασπίζονται τη «Διαφώτιση και την πηγή της διαφώτισης» που ονομάζεται Ελλάς, Έλληνες και Ελληνισμός στην αιωνιότητα, οδεύοντας προς το μέλλον.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ

1.1. Η Ελλάδα δικαιωματικά ανήκει στους Αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς.

1.2. Για όσους δεν είναι Έλληνες Αυτόχθονες Ιθαγενείς και ζουν στον Ελλαδικό χώρο η Ελλήνων Πολιτεία δείχνει μεγάλο σεβασμό. Ισονομία, Ισοκρατία, Ισοπολιτεία σημαίνει ότι κανένας δεν μπορεί να έχει περισσότερα δικαιώματα από Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη.

1.3. Καμία ομάδα, καμία συντεχνία, καμία λέσχη δεν μπορεί να έχει πιο προνομιούχα σχέση με την Πολιτεία από τον Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη. Δεν μπορούν να υπάρχουν φαινόμενα, όπως κοινότητες αλλοεθνών, να είναι μέσα στην Πολιτεία ως φορείς δημοσίου δικαίου και να έχουν ιδιαίτερα προνόμια φορολογικά, ιδιοκτησιακά, ασυλίας κλπ.

1.4. Η Πολιτεία οφείλει πρωτίστως να σέβεται τον εαυτό της και όταν συμβαίνει αυτό μπορεί κατ' επέκταση να σέβεται όλους τους άλλους. Όταν η Πολιτεία δε σέβεται τον εαυτό της δε μπορεί να απαιτήσει σεβασμό από τους Πολίτες. Παράγει άδικο εργαζόμενη για ολιγαρχία και όχι για την κοινωνία των Πολιτών.

1.5. Η Πολιτεία δε ξεχωρίζει τους Πολίτες ανάλογα με το κόμμα, το χρώμα και το δόγμα. Το μοναδικό κριτήριο είναι η Ελληνικότητα. Αυτή η Ελληνικότητα καθορίζεται από την γενεαλογική προέλευση δηλαδή από το αίμα, το DNA. Έτσι η Ιθαγένεια δεν εκχωρείται, δεν δωρίζεται, δεν πωλείται γιατί είναι θέμα γενετικής προέλευσης. Έτσι λοιπόν την Ελληνική Ιθαγένεια την φέρουν μόνο όσοι προέρχονται από το Ελληνικό Έθνος και αυτή αναγνωρίζεται και θα την φέρουν μόνο όσοι αναγνωρισμένα την έχουν, δηλαδή με εξέταση αίματος.

1.6. Η φιλοξενία μας ανήκει στην παράδοση μας και θα μπορεί ο καθένας να διαβιώνει μαζί μας εφόσον αποδέχεται ως τρόπο ζωής τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα, να αναγνωρίζει την Κοσμοθεασή μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό), τα δρώμενα της Πολιτείας μας και να δείχνει απόλυτο σεβασμό προς αυτά.

1.7. Η Ιθαγένεια μας πιστοποιεί τα σύμβολα της Πολιτείας μας και μας καθιστά υπεύθυνους για την αποκατάσταση της αληθινής ιστορίας μας, των αληθινών ηρώων μας, την καταγωγή μας, τη θέση στον πλανήτη μας και στα κληρονομικά δικαιώματα που έχουμε σε αυτόν. Είναι υποχρέωση μας να καταδικάσουμε τους Εθνικούς προδότες οι οποίοι προβάλλονται από τα σιωνοκρατούμενα κέντρα εξουσίας ως ήρωες.

Είναι υποχρέωση μας να τοποθετήσουμε στη θέση τους πραγματικούς ήρωες του Γένους μας.